повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Зверніть увагу! Про брак товару!
Перед відправкою товар оглядається на наявність браку.
Усі замовлення під час відправки (накладеним платежем або за передоплатою на картку) страхуються на суму не менше вартості товару.
Нагадуємо, ми не відповідаємо за процес доставки замовлення поштою (його цілісність).
У разі виявлення браку, потрібно відразу ж написати заяву про відшкодування страховки на відділенні транспортної компанії, також, відразу (на відділенні), потрібно зробити детальні фото Вашої проблеми і повідомити нашого співробітника. І в день виявлення цієї проблеми написати нам на пошту детальний опис браку та фото! (якщо Ви виявили брак за межами каси, тоді заяви про відшкодування страховки транспортна компанія не прийме!)
Додаток:
Механічний брак - поламаний, прим'ятий, з дефектами товар і т.п. (дія що призвела до деформації та втрати споживчих якостей) - заяву на компенсацію цієї проблеми приймає пошта. Заяви приймаються не йдучи з пошти.
Заводський брак - не функціонує товар, не повна комплектація товару тощо. (які виробник не зміг виявити у процесі контролю якості на виробництві) - заяву на вирішення цієї проблеми приймає постачальник. Заяви приймаються протягом 1-го дня після отримання товару.
Тому необхідна обов'язкова перевірка замовлення у присутності представника пошти (безпосередньо при отриманні товару).
Після експлуатації - товар поверненню та обміну не підлягає.
У разі спірної ситуації, ми зі свого боку, зробимо все можливе, щоб Вам допомогти!
ВАЖЛИВО! У разі повернення товару повинні бути збережені усі захисні плівки, упаковка, комплектація, товар не використовувався. Після перевірки всього перерахованого нашим фахівцем можливі подальші вирішення ситуації.
Зверніть увагу! Співробітники пошти не мають права відмовити Вам у можливості оглянути товар, скласти акт прийому-передачі посилки, написати претензію на компенсацію проблеми (незалежно чия упаковка). Після написання претензії обов'язково вимагайте зареєстрований порядковий номер претензії, П.І.Б. представника пошти, який прийняв від Вас претензію.
Сподіваємося, що дана інформація допоможе Вам уникнути негативного досвіду та збільшить довіру до нас. Дані проблеми зустрічаються дуже рідко, але ми повинні бути уважні і готові допомогти.